45 jaar getrouwd...

* Stampin' Up! bestellen 15 en 29 oktober*
* workshop koffie & kaart 24 oktober*
* for English visitors, please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog*

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe blogpost... 

Ik kreeg van de week een opdracht om een kaartje te maken voor een echtpaar 
was 45 jaar getrouwd was..Dat is altijd even denken, want meestal zeggen 
ze maak maar iets....is altijd goed.... 



Dus aan de slag gegaan met een schets...
Ik ging aan de slag met de onderstaande kleuren, deze gebruikte ik pas geleden nog voor 
een mannenkaart, en ik wilde het ook niet te zoet maken... En de combinatie 
met goud vind ik dan wel weer feestelijk.... 


Deze kaart doet mee bij #GDP210
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan... 




Hieronder vindt je de productinfo...
Ik wens je nog een mooie voortzetting van het weekend toe..
Morgen ben ik er weer, dan met de reminder van K&K..
Zie ik je dan ? 

Product List

Reacties

Daphne zei…
Zo'n opdracht is hartstikke leuk, maar inderdaad ook best lastig, want "maak maar iets, is altijd goed" is niet echt een uitgangspunt.....
Maar, jij maakt prachtige kaarten, dus ik kan me voorstellen dat mensen dat zeggen tegen je.
De kleuren zijn ok heel erg mooi.
Goud vind ik ook vaak mooi, zeker bij zijn feestelijke datum.
ik denk wel dat ze tevreden mogen zijn hoor ! een leuk kaartje is het geworden, sfeervol
grtjs,martina
Ela zei…
Prachtig hoor, heel mooi deze kleurencombinatie! En inderdaad ook een beetje chique met het goud. Leuke schets! Groetjes Ela
Colien zei…
Heel mooi kaartje, prachtige kleurtjes!
grtz COlien
Dank je Daphne, ik wordt dat in eerste instantie wel onzeker van, maak maar iets, kan makkelijk klinken, maar je wilt het goed doen. Bedankt voor je reactie..
Bedankt voor je reactie Ela..