Kei tof - puppy Sieb


Hey hallo, 
Welkom bij de reminder van de challenge bij Knutsels en Kadootjes.. 

maak een kei leuke kaart

met keien of stenen op je kaart. 

Vandaag maakte ik een kaart voor Sieb, 
Sieb is het hondje van een neef van Paul, zij hebben hun hond moeten laten inslapen, 
een paar maanden geleden, en tot onze verrassing gingen ze toch weer voor een pup. 
Het is een schatje, maar nog heel veel werk...met opvoeden. 


Ik stuurde een kaartje om hen te feliciteren, en succes te wensen met Sieb. 

De achtergrond is van steentjes papier. De hondenpoot is ook een stempel maar waar
van weet ik niet meer. Een oudje in ieder geval.. 

Klik hier! om naar het blog te gaan van Knutsels en Kadootjes.
en laat je nog een inspireren door de mooie voorbeelden van het team. 
we hebben nog niet zo heel veel inzendingen, maar je hebt nog drie weken
de tijd om mee te doen met onze challenge....

Wij gaan vandaag weer naar Bospop. 
De laatste dag van onze vakantie...
We hebben vrijdag een hele leuke dag gehad. Met o.a. Mat Simons en als afsluiter kwam Toto. 
Geweldig...Vandaag staan er nog meer geweldige artiesten op het programma..
Genieten dus... 

Mooie zondag gewenst.... 



Reacties

  1. Toen onze zoon zijn hond Lila in huis haalde (Hij woont nog thuis, dus Lila woont ook bij ons) kregen we ook wat kaartjes om ons te feliciteren.
    Uit ervaring weet ik dus dat dat héél leuk is!
    Je kaart is ook zo leuk persoonlijk, met de naam én dat honden pootje erop.
    Het is misschien wel veel wel, en pup, maar het is ook zó verschrikkelijk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hardstikke leuk om ze te feliciteren met de nieuwe huisgenoot. Mooi kaartje en toch nog stenen gevonden....Bospop was vast geweldig! level 42 ook nog zag ik op Insta.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.