kerstkaart week 22 - start challenge

Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost..
Het is al weer de laatste donderdag van de maand mei...
pff wat vliegt de tijd...

En dat betekent bij 52 WTC de start van een nieuwe challenge..
Het thema is; 

maak een vintage kerstkaartje

Jullie weten natuurlijk wel dat dit niet in mijn straatje past..
maar uitdagingen aan gaan, dat kan ik wel..
Dus zoveel mogelijk een vintage stijl proberen toe te passen.... 


Jullie kunnen mee doen met deze uitdaging..
vanaf morgen 7.00 uur tot en met donderdag 6 juni 23.55 uur.. 

Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC. 
en doe vooral gezellig met ons mee... 



Een mooie hemelvaarts donderdag gewenst... 



Reacties

  1. wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor de vintage challenge mooi plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sfeervolle kerstkaart Ingrid , het past best in je straatje haha
    Fijne Hemelvaartsdag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een geslaagde vintagekaart, Ingrid! Goed gelukt!
    Fijne dag
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige vintage-kaart geworden Ingrid ! Heel mooi plaatje, mooi papier en versieringen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi vintage kaartje, ook al past het niet in je straatje!
    Fijne dag en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je vintagekaart is prachtig gelukt Ingrid! Heel leuk gedaan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid,
    ik weet inderdaad dat het jouw ding niet is .... ;-)
    Maar hier heb je je weer prima mee uitgedaagd! Heel mooi kaartje! Ik ga ook mijn best doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Top Ingrid ! Was dus voor jou ook een “worsteling”.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Ingrid! Echt top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is je prima gelukt Ingrid!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige vintage kaart Ingrid. Geweldig leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.