kerstkaart week 14 - reminder challenge

Hey hallo, 
Welkom bij een nieuwe donderdag, met kerstkaartjes natuurlijk.. 

We hebben bij 52 WTC nog steeds een challenge lopen..namelijk; 

maak een kerstkaart met kadootjes / of gebruik kadopapier op je kerstkaart


Een leuke challenge door Colien bedacht. 
Want kadootjes hebben ook met kerst te maken. 
Vorige week gebruikte ik kadootjes op mijn label, vandaag heb ik kadopapier gebruikt. 
Volgens mij is het kerst inpakpapier van de Action ? 
Het is het kraft met zwart, ik sneed er een schuin stuk van en plakte dit op kraftpapier. 
Emboste er nog een leuke tekst op, en klaar was mijn kaartje. 



Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC, en doe gezellig met ons mee. Je kan ook je gewone kerstkaart vandaag inzenden. De challenge die loopt nog tot vanavond 23.55 uur... 



Ik wens je een fijne donderdag toe..
Ik ga zo meteen een beetje huishoudelijk werk verrichten en daarna een stukje de fiets op. 



Reacties

Gina zei…
Leuk idee om inpakpapier te gebruiken voor je kaartje ! Groetjes, Gina
karin zei…
Leuk dat inpakpapier op je kaartje Ingrid. Mooie rustige kaart.
groetjes,
Karin
Trudy zei…
Mooi kaartje en je hebt erg leuk pakpapier op je kaart gebruikt!
groetjes Trudy
Wat een stoer kerstkaartje, leuk met dit cadeaupapier!

Groetjes, Merit en Annemarie
Angelique zei…
Hele leuke kaart, mooi gedaan met het cadeaupapier.
lieve groetjes Angelique
Marijke zei…
Heel leuk gedaan met cadeaupapier een kaartje maken! Een mooi kaartje geworden. groetjes Marijke.
Daphne zei…
Ja, het papier is van Action.
Heb ik ook liggen.
Had het vast, maar heb er toch geen kaart mee gemaakt......
Jij maakte een erg leuke kaart.
Ik hou van de "rust" die deze kaart uitstraalt.
Colien zei…
Erg leuk cadeaupapier, gaaf kaartje is het geworden!
grtz Colien