kerstkaart week 9 - start challenge

*Stampin' Up! bestellen 12 maart*
*Workshop mannenkaarten 12 maart, je bent nog van harte welkom die dag*


Hey hallo, 
En welkom bij een nieuwe blogpost.. Het is donderdag in week 9. 
Het is al weer de laatste dag van Februari..Een mooie maand die qua weer veel records heeft gebroken. Wat heb ik al heerlijk kunnen genieten van het weertje...Lekker wandelen en fietsen en natuurlijk een terrasje pikken, het kon al allemaal in Februari...

De laatste donderdag van Februari, betekent ook dat er weer een challenge van start gaat..
Het thema deze keer is; 

Maak een kerstkaart met zoveel mogelijk rood erin verwerkt... 

Ik maakte het onderstaande kaartje... 


Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC
en doe vooral gezellig met ons mee... 


Je kan mee doen vanaf vrijdag 1 maart tot en met donderdag 7 maart 23.55 uur..
Heel veel succes.... 



Reacties

  1. Weer een leuke opdracht. Je maakte een leuk kaartje.
    Lieve Ingrid, je was vorige week jarig, ik heb aan je gedacht, maar een kaartje is me niet gelukt. Het was hier zo druk. Maar ik wens je via deze weg toch nog een nieuw levensjaar vol creativiteit!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk kaartje heb je gemaakt! Ik heb ook erg genoten van het mooie weer.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje met de rendiertjes, erg geslaagd! Leuk om al die rode kaartjes van ons team in mijn zijbalk te zien :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met de rendieren. Mooi gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie rode kaart, zo leuk met de rendieren en het lint ! Ja, ik heb ook genoten van die vroege lente, zalig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat lieeeeef die twee rendiertjes op je kaart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatjes staan er te stralen op je leuke vrolijke rode kaart.
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kaart en deze rudolfjes zijn leuk! Het ruitje erachter vind ik ook mooi erbij passen. Een mooi rood kaartje, ik hou daarvan! haha! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een lief kerstkaartje gemaakt Ingrid, altijd leuk met een ruitje! Ik heb al heel vaak geprobeerd om je in mijn volgerlijst te zetten op mijn blog, maar het lukt me niet en dit is alleen bij jou???? Nu ben ik via GerJanne hier aangeland, hihi gek hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend schattig kaartje, leuk met het lintje zo.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben jij toch een topper in het maken van CAS kaartjes!!
    Zelfs nu, met het gebruik van veel rood, heel erg mooi vind ik deze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem prachtig Ingrid!zo leuk gedaan!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze blijven leuk die rendieren !
    Mooie kaart weer !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuke challenge! EN je kaart is erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje heb je gemaakt met deze leuke rendiertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.