Gastdesigner Crazy for Cas...#14

*Stampin' Up! bestellen 19 februari*
*workshop condoleance kaartjes, 20 februari*
*mijn workshop pagina is bijgewerkt, zie tabblad bovenin*



CAS kaartjes maken is een uitdaging voor mij, terwijl ik het zo mooi vindt..
Het is niet altijd gemakkelijk om een goede CAS kaart te maken. Het moet wel kloppen vind ik.. 
Daarom heb ik gereageerd op de oproep voor Designers bij Crazy for Cas, in oktober..
Daarom mag ik nu drie opeenvolgende challenges mee doen als designer. 

Deze maand mag je een CAS kaart maken volgens de schets die onder mijn kaartje te vinden is. 
Ik ben aan de slag gegaan met de set Varied Vases, het is een hele mooie set, waar je heel makkelijk CAS kaartjes mee kan maken. Op de achtergrond stempelde ik de strepen met de set; 
Incredible like You. 



Klik op de onderstaande afbeelding, om naar het blog te gaan. 
Laat je inspireren door de mooie voorbeelden van het team. 


Klik hieronder op de afbeeldingen van de producten en je komt zo in de webshop terecht. 
Daar kun je winkelen met credit card. Wil je zo een bestelling plaatsen, dat kan, stuur me een berichtje via de mail of app. ingrid.scrapfrutsels@gmail.com



Product List

Reacties