Kerstkaart week 49 - reminder challenge


Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe blogpost, het is al weer donderdag wat vliegt de tijd. 
Hebben jullie gisteren leuke pakjesavond  gehad ? Nog verwend met kanootjes. 
Eigenlijk moest ik werken dus we hadden niets gepland, maar gisteren toch onverwacht vrij gekregen.. Een college heeft mijn nachtdienst gedraaid. Dat is even boffen..

gebruik sneeuw op je kaart.. 

Het onderstaande kaartje is van hetzelfde papier als vorige week. maar deze keer heb ik de sneeuwpoppetjes met de hand uitgeknipt. 
En een achtergrond gemaakt met een stempel, een soort vlek gestempeld... 



Doe gezellig met ons mee, en klik op de onderstaande afbeelding..



morgen ben ik er weer met nog meer kerstkaartjes..
Het is de tijd van het jaar....
En een leuk filmpje..
Leuk dat je kwam kijken....


Reacties

  1. Lief deze. Sneeuwpopjes uit het desigpapier geknipt..
    Had jij even mazzel om heerlijk op bed te kunnen liggen met die vieze weer,,,,
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sneeuwpoppen-kerstkaart.
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuke kaart weer, deze sneeuwpopjes zijn ook zo leuk!
    Wij hebben klein Sinterklaas gevierd, met mijn man en mijn zus en wat pakjes en warme chocolademelk en lekkers. Was erg gezellig.
    Vooral ook herinneringen opgehaald aan vroeger...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kerstkaartje en wat fijn dat je vrij had.
    Sinds mijn kinderen groot zijn vieren we eigenlijk geen Sinterklaas meer maar ik had wel borstplaat en speculaas in huis gehaald.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, zo'n schattig sneeuwpopjes! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Ingrid!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk kaartje en leuk gedaan met een eigen achtergrond! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!!
    Ik vond het zo'n leuke challenge, al die sneeuwpoppen, ik heb genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.