Nieuwsbrief en Black Friday

In dit blogbericht vandaag, geen kaartjes, maar nieuwtjes....


Vanmorgen had ik zowat een mailbox die ontplofte met acties...
Jeetje wat is het een hype geworden in Nederland. 
In Amerika natuurlijk al heel lang een bekend iets, de dag na Thanksgiving... 

Omdat SU een Amerikaans bedrijf is, hebben ze extra actie's en deze heten Extravaganza... 
Ze hebben de komende dagen om de  twee dagen, korting op verschillende artikelen. Dit wisselt dus na twee dagen...Ik ben maar een kleine demo, en voor mij is het niet te doen, om iedere twee dagen te bestellen, dus daarom krijg je bij mij tot en met 26 November 17.00 uur korting op alles. 
En dat is dus ook de 10% die SU geeft.... 


Ik heb zojuist een nieuwsbrief verzonden, ben jij nog niet geabonneerd op de nieuwsbrief ? 
dan kun je je hier in de sidebar aanmelden of me een mailtje sturen, en zo mis je niets meer.... 
ingrid.scrapfrutsels@gmail.com


De Extraveganza gaat door tot en met 28 november, je kan dan nog producten bestellen bij mij, maar dan betaal je de verzendkosten van SU €5.95 extra, de producten worden bij je thuis bezorgd. 
Welke producten onder die Extraveganza vallen van 27 en 28 November vindt je ook in de nieuwsbrief, of ik kan die naar je mailen. 
Ook als je graag je Sint en Kerstcadeaus bij elkaar wilt hebben, is het nu dus de tijd, 10% korting tot en met dinsdagmiddag 17.00 uur..
Wist je dat je ook altijd een cadeaubon bij mij kan kopen, zo heb je de tijd om rustig na te denken..
De bon is te koop vanaf €2.50 tot ieder gewenst bedrag...En is 1 jaar geldig...

Tot ziens, fijn weekend....


Reacties