Kerstkaart week 47

*Stampin'Up! bestellen 25 November, het is dan Extraveganza, de acties komen nog online*

Hey hallo, 
En welkom bij een nieuwe donderdag. 

Ik ging aan de slag met de set Angels on Earth, 
mijn favoriet van de najaarscatalogus...
Ik maakte een brede kaart van 10x20 cm...



Daarom is het zo lastig met fotograferen omdat de kaart extra breed is.... 



Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC


De onderstaande artikelen zijn uit de najaarscatalogus, maar beginnen al bijna op te raken. En op is ook echt OP! Je kan ze nog bestellen zolang ze dus op voorraad zijn... 


Ik verstuurde van de week mijn nieuwsbrief, mis je deze steeds ? Of heb je je nog niet geabonneerd, doe dat dan vandaag nog, Je kan dat doen door je in de sidebar aan te melden voor de nieuwsbrief, 
of door mij een mailtje te sturen, met je email adres, dan valt de nieuwsbrief de volgende 
keer ook bij jouw in je mailbox.... 




Ik wens je een fijne donderdag toe.. 


Product List

Reacties

mooie kaart Ingrid, dat formaat vind ik eigenlijk wel tof, mooi met die gestempelde hoekjes ook!
groetjes
Nancy
GerJanne zei…
Mooi klassiek kaartje door die stempel. En een nieuwe catalogus?? Las ik dat nou goed in je vorige bericht? Ik ga op zoek....