Kerstkaart week 46

*Stampin' Up! bestellen 20 November, 
geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door en ik bestel het mee*

Hey hallo, 

En welkom bij een nieuwe donderdag met kerstkaartjes. 
Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met papier, wat geen kerstpapier is, 
en toch vind ik het een echt kerstkaartje geworden. 

De engel is mijn favoriet uit de najaarscatalogus, 
ik ben gek op kerstengeltjes.... 
Op vellum vind ik ze wel een mooie uitstraling hebben...
Ik heb de engel weer in de krans gehangen..
Deze zie je op de achtergrond.. 


Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan...
En doe vooral gezellig met ons mee... 


Je kaartje linken kan tot vanavond 23.55 uur... 



Product List

Reacties

  1. Weg mooi dat papier.
    Soms is het gewoon zo leuk om een kaart te maken met ander papoer en als dat dan ook nog eens heel verrassend uitpakt is dat helemaal leuk.
    De krans is mooi bedacht op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan met de engel op de vellum strook!
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en chique kerstkaartje Ingrid geeft een leuk effect met dat vellum..

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Ingrid...
    Leuk design papier ook...


    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je geeft me zo weer ideetjes wat ik met het vellum kan doen. Prachtig kaartje!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.