Kerstkaartje week 38

*Stampin'Up! bestellen 25 September*
* workshop Tropical Escape 24 september, er zijn nog plaatsen, zie 
workshop pagina*

Hey hallo, 

En welkom bij een nieuwe week boordevol met kerstkaartjes. 
Ondertussen hebben we iedere week een mooi aantal vaste deelnemers, bij 52 WTC
zo leuk om te zien.

Mijn kaartje voor vandaag heb ik van de week nog snel moeten maken.
Daarom een mooie CAS kaart gemaakt. Mijn voorraad kerstkaartjes was op..
dus tijd om aan de slag te gaan met de nieuwe spulletjes van Stampin'Up! die in
de najaarscatalogus staan.

Ik sneed het rendier uit met de mal op Grey Granite cardstock.
Ik emboste de achtergrond, gebruikte als randje een zilverpapiertje..
Tekstje erbij..... En klaar was mijn kaartje. 


Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52 WTC.. 



En doe vooral gezellig met ons mee..
Altijd leuk..
Fijne donderdag.. 




Product List

Reacties

  1. In al z´n eenvoud een erg mooie kaart, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig CAS kaartje, erg mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk CAS kaartje Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kerstkaartje Ingrid!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dit kerstkaartje Ingrid, wat een chique rendiertje erop

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.