kerstkaart week 37

Hey hallo, 

Weet je nog de challenge van Juli, daarvoor bedacht Epie, maak een vrolijk kerstkaart met dieren erop..Ik maakte toen een kerstkaart met de onderstaande set, Foxy Friends, deze staat in de gewone dikke catalogus...Ik vond de kaart toen zo leuk, dat ik deze week weer een kerstkaart er mee gemaakt heb.... Het papier is van de oude collectie van SU.... 




Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan..
En laat je inspireren, maar kijk ook even wie er gewonnen heeft....
Vandaag is namelijk ook de uitslag van de challenge..... 




Reacties

  1. Erg leuke kaart met die schattige kerstvosjes, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke vrolijke kaart is dit zeg, lief die twee keurig naast elkaar..
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een heel vrolijk kerstkaartje Ingrid...leuk die vosjes stempel en prachtig opgemaakt...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die vosje zijn inderdaad erg leuk. Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke vossenkaart. Wat bedoelde je eigenlijk met de tip van GerJanne? Daar heb ik mijn hoofd eventjes over gebroken maar ben er nog niet achter 😂
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kaartje Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dotje met die twee leuke vosjes. Mooi die geruite achtergrond. Ik heb je een mailtje gestuurd hoor ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.