Challenge Knutsels en kadootjes.

* Stampin'Up! bestellen 2 oktober * 


* Wil jij ook een workshop volgen, kijk dan op mijn workshop pagina*

Hey hallo, 
Vandaag start de nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes, niet te geloven hoe snel 
de vorige challenge is gegaan. Ik heb heel veel mooie Vintage kaartjes voorbij zien komen. 
Klik hier! om naar het blog te gaan van Knutsels en Kadootjes, 
en kijk even of jij misschien de winnaar bent. 

Deze keer is het thema van de challenge; 

maak een herfstkaart

dat kan in de kleuren van de herfst zijn, of met bladeren....

Ik maakte het onderstaande kaartje, en ik stempelde de bladeren met de babywhipe techniek, 
een techniek waar je op een babydoekje, inkt doet in verschillende tinten en dan gaat stempelen. 


Ik gebruikte het houtnerf papier en het touwtje dat vindt ik namelijk echt bij de herfst passen... 
Helemaal onderaan vindt je de produktinfo, en wil je graag iets bestellen, dan help ik je graag..

Doe je gezellig mee bij Knutsels en Kadootjes ? 
Ik kijk uit naar je creatie, ik wens je een fijne zondag toe..Geniet van de herfst.... 





Product List

Reacties

Had ook gelijk deze stempelset in mijn hoofd toen ik deze nieuwe challenge zag! Mooi kaartje!
Fijne avond
Nancy