Uitslag challenge Knutsels en Kadootjes

* de papieractie geldt nog steeds bij Stampin'Up! 4 pakken halen is 3 betalen*
Neem gerust contact met me op als je kleinere hoeveelheden wilt hebben*
Wil je graag instappen als demonstrator? dat kan nu heel voordelig, Klik hier! naar dit blogbericht waar ik meer info geef*


Wat was het geweldig om al die reacties te lezen. 
Het was overweldigend, en hartelijk dank aan iedereen die aan onze feest challenge heeft mee gedaan. 
De oplossing van de letters was; 

lustrum 

Wij mogen als DT ieder een winnaar uitzoeken en die mag met mijn contact opnemen, zodat ik mijn prijs naar jouw kan opsturen. 
Ik heb gekozen voor 

Daphne... 



Klik hier! om naar het blog te gaan van Knutsels en Kadootjes...
En ga vooral bij iedereen even langs om te kijken of je gewonnen hebt. 

Daphne heeft dit onderstaande mooie feestkaartje gemaakt. 



Klik hier! om naar het blogbericht van gisteren te gaan, en kijk mee met de nieuwe challenge...

En nogmaals bedankt voor al jullie reacties en deelname. 


Reacties

  1. Ooooooh, wat ontzettend leuk om mijn kaart hier terug te zien.
    Dank je wel!!
    Wat een klus voor jullie, G erlykkig is het maar 1 keer in de 5 jaar Lustrum😉

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.