kerstkaart week 28

Hey hallo, 
En welkom bij een nieuwe donderdag. 
Een paar weken geleden liet ik jullie al kerstkaartjes zien waarbij ik de achtergrond van een papiertje een kleurtje had gegeven, de vorige was ook een koper/goud achtergrond die een kleurtje kreeg, vandaag is dat idem. 
Ik maakt de tekst met koperen embossingpoeder, dat is wel mooi om het terug te laten komen. 


Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan. 
Suzan en ik zijn vandaag aan de beurt om daar onze kaartjes te plaatsen. 
Ook wordt de uitslag van de challenge bekend gemaakt... 
Kijk je mee? 




Stampin'Up! heeft een hele gave actie, als je instapt in Juli, dan kun je naast je starterskit, waarvoor je €129.00 betaald en die een waarde heeft van €175.00, dus je zoekt iets uit voor €175.00 en betaald maar €129.00, daarnaast mag je in juli nog een 10 inktpads gratis uitzoeken. Dan wordt je toch bijna demo voor niets!!! 
Er zitten geen addertjes onder het gras en het verplicht je verder tot niets...
Je kan kiezen uit de onderstaande kleurstellingen. 



Vraag vrijblijvend info aan als je nog twijfelt, en anders wees welkom in mijn team....
ingrid.scrapfrutsels@gmail.com. 


Fijne donderdag. 



Reacties

  1. Heel mooi om je papier zo bij te kleuren. Mooie kerstkaart Ingrid.
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, prachtig, dat blauw/turquoise bij het koper!
    Fijne dag!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart, prachtig, dat blauw met koper ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kerstkaart Ingrid.
    prachtig deze kleurencombinatie.
    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie warme kerstkaart door de kleuren en glans Ingrid. Top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje met hele mooie kleuren!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart! Ook die kleurencombinatie!
    Dank voor je felicitaties en ik zal het even laten weten als ik mijn prijs ontvangen heb!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is inderdaad heel mooi, die koperkleur en dat je dat terug laat komen in de tekst..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Ingrid! Supermooie kleur!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.