Kaartje volgens schets.....

*Stampin'Up bestellen 24 April*
* Please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog*

Hey hallo,

En welkom bij een nieuwe blogpost.
Afgelopen week kreeg ik de vraag om een kaartje te maken voor een collega, die na 2 jaar ziekte niet meer terug zal keren op het werk.
Hij wil verder geen afscheid, en geen contact dus hebben we besloten hem toch een kaartje te sturen.



Ik heb het papier gepakt wat je nog kan kleuren Just Add Color specialty DSP. Je kan het kleuren met water en inkt, en met potloden, maar ook met de Stampin Blends. Ik heb een beetje de Aquatinten aan gehouden, maar ook een tikkeltje grijs. Voor hem is het natuurlijk een heel vervelende situatie dat hij niet meer kan werken... 
Ik maakte het kaartje volgens de onderstaande schets. 



Dit kaartje doet mee bij #GDP134





De onderstaande bundels gaan in de komende catalogus verdwijnen. Wil je deze nog voordelig aanschaffen doe dat dan nu. 
Je kan op de afbeelding klikken en direct shoppen, maar je kan me ook mailen. 
ingrid.scrapfrutsels@gmail.com

Reacties

  1. mooi kaartje is het geworden !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, maar wat verdrietig...
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat moet heel naar zijn voor je collega... zo’n mooie kaart als teken dat eraan gedacht wordt doet vast toch goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat naar voor je collega. Mooie kaart heb je gemaakt!
    groet en fijn weekend,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.