Kaartjes in stijl van mixed media

*Stampin'Up bestellen 6 februari, geef je bestelling voor 10.00 uur door, en ik bestel het mee*

Hey hallo,
Vandaag een heel ander kaartje, dan als jullie  gewend zijn van mij.
De afgelopen weken had ik twee een keer een workshop kaartjes maken in de stijl van mixed media.
De tweede keer waren ook een aantal collega's op mijn workshop, van tevoren wist ik , dat een collega wel eens wat van mixed media wilde proberen, van de anderen wist ik dat ze ook andere kaartjes wilde maken. Dus na de uitleg van de andere kaartjes, heb ik nog uitleg gegeven over hoe je achtergronden maakt. We gingen aan de slag met refill inkt van SU, en ook met verf.
Toen ging dus iedereen aan de slag met mixed media projecten, want ze vonden het allemaal leuk.

Ik heb nu bedank kaartjes gemaakt voor mijn collega's voor bij de bestelling te doen. 


Hierboven zie je een A4 vel, wat ik deze keer gekleurd heb met daubers en inkt van SU. 

Hieronder zie je de kaartjes als ze klaar zijn. 


Ik heb twee verschillende soorten gemaakt. 


Ik vind het zo leuk om wat met inkt te spelen, ik heb nog twee achtergronden liggen, die gemaakt zijn met water en vloeibare refils. In mooie blauwe tinten. 
Binnenkort krijg je ze te zien, als ze af zijn. 
Morgen ben ik er weer met de nieuwe challenge van Knutsels en Kadootjes. 
Zie ik je dan? 


Product List

Reacties

  1. Ontzettend mooie kaartje heb je gemaakt. Ik heb net achtergrondjes gemaakt, dit inspireert wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.