Reminder Knutsels en Kadootjes

*Stampin'Up! bestellen 23 Januari, geef je bestelling voor 10.00 uur door*

Hey hallo, 
Het is wat stiller hier op mijn blog, achter de schermen ben ik wel heel druk bezig, met voorbereidingen voor workshops enz. maar op mijn blog is het eventjes stil. Ik heb nog wat projecten die ik deze week kan laten zien, dus hou mijn blog in de gaten...

Vandaag zitten we op de helft van de challenge van Knutsels en Kadootjes. 
Het thema is; 

maak een kaart aan de hand van de bingo kaart

Ik heb gekozen voor het rijtje geel - wit - blauw 


Ik ging aan de slag met de set Daisy Delight, bij deze set past de kleur die ik heb gekozen in de bingo kaart heel goed. 


En dat is op de bingo kaart het rijtje van links boven naar rechts onder. 



Kijk je mee?  wat mijn knutsel maatjes allemaal gemaakt hebben? 
En doe gezellig mee zou ik zeggen... 

Fijne zondag gewenst, en tot later deze week....



Product List

Reacties

  1. Prachtige kaart ! Een mooie bloem erop.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi rijtje heb je uitgekozen! Deze drie kleuren hebben wat zomers. Die grote bloem staat prachtig. Succes met al je workshopvoorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel toffe kaart, mooi die grote bloem!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig voorbeeldkaartje, succes met de voorbereidingen voor je workshops.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik vind hem echt heel mooi!! verrassend de kleurencombi's he?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.