Rouwkaart voor een challenge

*Stampin'Up! bestellen 10 december, de laatste keer voor de kerst*
*Laat je bestelling mooi inpakken, en vermeld erbij dat het om een kerstkado gaat*
*Weet jij nu nog geen passend cadeau, vraag dan de cadeaubon aan, van Ingrid's Scrapfrutsels

Please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog. Thank you!

Van de week had ik een rouwkaartje nodig, voor mijn teammaatje bij 52 WTC.
Ik heb er geen meer op voorraad, maar daar ga ik binnenkort weer verandering in brengen, ik moet daar voor gaan zitten, en gewoon een serie achter elkaar maken. Want ik krijg ook vaak de vraag naar rouwkaartjes.
Bij Global Design Project vragen ze om een kaart van de designer te CAS-en
(copy and share everything)
Deze keer was het een kaart van Janneke de Jong, demo in Nederland.

Ik ben aan de slag gegaan met de set Feather Together, de veren vind ik wel geschikt voor een rouwkaartje. Ik hield het verder heel CAS zoals de stijl van Janneke ook is. 




Klik op de onderstaande foto om naar het blog te gaan. 

Deze kaart doet mee bij GDP #116

Ik wens je een fijn weekend toe, en morgen ben ik er weer...
Dan met een nieuwe challenge en een nieuwtje bij Knutsels en Kadootjes... 



Product List

Reacties

  1. Een mooi stijlvol kaartje Ingrid, ook in een minder leuke periode is het fijn als er mensen zijn die aan je denken.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi en inderdaad stijlvol Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.