Reminder NIEUW!

*Mijn workshoppagina is weer bij gewerkt, neem je een kijkje? *

Hey hallo,
En zijn jullie druk bezig met de voorbereiding voor de kerstdagen ?
Doordat ik aan het werk ben en dus in de nachtdienst zit, is het heel relaxed voor mij.
Ik begin aan mijn ontbijt als het avondeten er is, dus heel veel hoef ik niet te hebben.
Ik heb mijn boodschappen gisteren besteld bij de Jumbo, en ben die gisteravond gaan afhalen.
Geen stress van artikelen die op zijn, geen stress in de winkel gewoon bij een pick up point van de Jumbo je boodschappen afhalen.
Heerlijk!

Gaan we over naar het kaartje van vandaag. Het thema is

NIEUW

En met nieuw bedoelen we dan echt, een nieuw begin als echtpaar, een nieuwe wereldburger. 
Een mooi nieuw jaar....Ik heb al creaties voorbij zien komen van een nieuw levensjaar, als je jarig geweest bent. Dat is natuurlijk wel zo, maar echt helemaal nieuw vind ik dat persoonlijk niet. 
Er zijn zelfs mensen die met nieuwe spullen iets maken, nou dat keuren we in ieder geval niet goed. 




Ik ging aan de slag met de set Party Panda's gemaakt met een stempel uit de SAB folder, die vanaf 3 januari te bestellen is, deze set is gratis bij een bestelling va  €60.00

Ik ga het konijn even in de azijn zetten, zodat ik hem tweede kerstdag kan bakken. 
Gaan jullie nog een laatste inkopen doen? 
Ik wens je in ieder geval hele fijne kerstdagen toe, geniet er van, maak er wat moois van. 





Reacties

  1. Hoi Ingrid, wat een ontzettend lief baby kaartje heb je gemaakt.
    Als het goed is heb ik alles in huis. Het vlees staat te pruttelen net als de stoofpeertjes. Het ruikt hier heerlijk in huis. De rode bessenjenever is ietsjes uitgeschoten...hahaha. Worden de peertjes alleen maar lekkerder van.
    Nog even werken lees ik en dan samen genieten van de kerst en Flappie!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje !
    Leuk die panda !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een lief kaartje.
    Succes nog even met het werken, hele fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid,
    Je kaartje is erg leuk. Ik kreeg van jou naast je kerstkaart ook een kaartje met dit beertje. En de catalogus! Dank je wel!!
    Ik moet morgennacht werken en vannacht de achterwacht. Ook 1 en 2 januari. Maar ach, ik regel het zo, dat ik zelf niet veel hoef te koken...
    Fijne dagen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.