CAS kaartje

Hey hallo, 

Hebben jullie dat ook ooit dat je inspiratie haalt uit de dingen zomaar om je heen? 
Ik was aan het denken over een verjaardags CAS kaartje. 
 Want het blog Crazy for Cas #1 
is weer nieuw leven ingeblazen. 
Erg leuk, want ze hebben een leuk design team, dus er zijn voorbeelden genoeg te vinden. 
Maar ik haalde dus deze keer de inspiratie uit een tas die op tafel lag van niemand minder dan de Hema. 
Ik zag de tas, en dacht yes, daar kan ik een kaartje mee maken. 

Dus aan de slag met de set Happy Celebrations... 

Hieronder zie je mijn inspiratiebron... 


Dus deze kaart doet mee bij Crazy for Cas - waar is dat feestje?
Ik vrees dat er nog wel meer CAS kaartjes gemaakt zullen worden de komende tijd. 
Want ik heb de nieuwe spulletjes van SU binnen gekregen, en ja kan met een aantal sets erg leuke CAS kaartjes maken moet ik zeggen. 

Maar eerst maar eens de catalogi de deur uit werken. Met de daarbij behorende kaartjes. 
Heb jij nog geen catalogus ontvangen ? En zou je er gaat eentje willen hebben. 
Mail me dan.... 

Reacties

  1. Wat een super leuk CAS kaartje.
    En dat door inspiratie van de Hema tas, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar weer !
    Inspiratie dichtbij !!!
    Leuke kaart !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, heerlijk hoe dat soms kan gebeuren , inspiratie van om je heen. Wat een mooie compositie en kleuren. Leuk dat je mee doet met CFC!! Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een tas niet kan doen Ingrid, een mooi feestelijk kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig kaartje is dit! Super om te zien waar je je inspiratie vandaan hebt gehaald ;-) En natuurlijk hartstikke leuk dat je meedoet aan de nieuwe, eerste challenge bij CFC! Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die tas zorgde voor leuke inspiratie! Toffe caskaart!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig dat je een tas als inspiratie hebt gebruikt. Geweldige 'hergebruik' van de tas toch. En de kaart is erg leuk geworden, lekker vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hardstikke leuk dat je de HEMA tas als inspiratie had. Ik vind je kaart erg vrolijk en feestelijk!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je deelname aan de Crazy for CAS challenge. Wat ontzettend leuk dat je een tas als inspiratiebron hebt gebruikt. Het is een vrolijke kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart Ingrid! En geweldig waar je de inspiratie vandaan gehaald hebt :) Leuk dat je meedoet bij CFC! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.