Reminder challenge Knutsels en Kadootjes

*Stampin'Up! bestellen ivm extraveganza, vanavond om 20.00 uur, geef je bestelling voor die tijd door. Klik op de afbeelding EXTRAVEGANZA in de sidebar, om te kijken welke artikelen er allemaal met korting te koop zijn*

Hey hallo, 
Vandaag start de reminder bij Knutsels en Kadootjes, dat betekent dat we op de helft zitten wat betreft de kaartjes. 
het thema; 

kerstkaartje niet rond of vierkant, in kraft

ik heb al hele leuke inzendingen voorbij zien komen. 
Mijn kaartje voor vandaag is een rond kaartje geworden, gemaakt met de leuke set Nature Sings set 
Deze set komt uit de jaarcatalogus, dus is straks na December ook nog gewoon verkrijgbaar. 



Ik hoop dat ik jullie weer kan inspireren 
Kijk je mee?  naar wat mijn DT maatjes gemaakt hebben. 

Morgen is de hele dag gratis verzenden bij Stampin'Up! dit kan naar ieder adres in Nederland. 
Wil je meer info; mail me gerust. ingrid.scrapfrutsels@gmail.com




Geniet van je zondag, en bedankt voor je bezoekje. 


Product List

Reacties

  1. rond = altijd leuk !
    leuk resultaat
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Ingrid !!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kerstkaartje mooie stempels en papier heb je gebruikt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie ronde kaart! Super met die houtblokken.
    Liefs van Loetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig dit ronde kerstkaartje Ingrid...weer een mooi tafereeltje gestempeld met die rendieren erop...
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.