Kleine kaartjes in doosje

*Stampin'Up! bestellen ivm extraveganza, zondagavond om 20.00 uur, geef je bestelling voor die tijd door. Klik op de afbeelding EXTRAVEGANZA in de sidebar, om te kijken welke artikelen er allemaal met korting te koop zijn*

Hey hallo,
Jullie hebben nog creaties tegoed van mijn die we op het DT-weekend gemaakt hebben.
Nelly had voor ons een workshop voorbereid, en dat was een klein doosje met daarin vier of vijf kaartjes. Ze had er vijf kaartjes bij gedaan voor het geval iemand zich zou ver-stempelen.
Gelukkig zijn ze bij allemaal goed gelukt. 
Dit is het doosje als het dicht is. Ze had een stempelset mee genomen die ook als voorkant kon gebruiken, maar ik wou mijn eigen draai eraan geven...
Lekker eigenwijs is ook wijs zeggen ze.....




Het  bandje kan je open klappen, en dan kan het doosje open. 


Zo ziet het er dan uit als het doosje open is. 
Daar zie je de kaartjes al zitten. 


Ik maakte de kaartjes o.a. met de set Painted Harvest.. De achtergrond stempelde ik zelf met olijfgroen. 


Hieronder een krans gestempeld van de bloem. In olijfgroen. 
De tekst is van een stempel van GerJanne. 


Hier stempelde ik met de set zonnebloemen. 


Hieronder gebruikte ik een papiertje van Nelly, en ik stempelde de bloem deze keer in oranje. 


Hieronder gebruikte ik de set Wood Words. 


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. 
Hebben jullie vragen, stel ze gerust. 
Fijne dag gewenst... 



Product List

Reacties

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.