Kerstkaart - Merry Patterns

Stampin'Up! bestellen op 31 Oktober, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door. 
* De papieractie van Stampin'Up! geldt nog steeds, klik op de afbeelding in de sidebar en kijk welke papierpaketten, met de actie mee doen. 
* Op woensdag 25 Oktober is er een workshop, tijdens deze workshop mag je allerlei spullen uit proberen, dus waar wil jij mee aan de slag*
* Verder heeft SU nieuwe Blends op de markt gebracht, met alcolhol, en deze blenden geweldig, meer info vindt je in de sidebar, te bestellen vanaf 1 november*

Please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog, thank you!*

Hey hallo,
Ik was vanmorgen lekker begonnen met knutselen, ik moet nog wat boorbereidingen gaan maken voor mijn kerstworkshops in November en we hebben nog een DT weekend met Knutsels en Kadootjes, waar ik nog wat voorbeelden voor een workshop ga maken.
Hele leuke dingetjes allemaal, maar wat ik in mijn hoofd heb moet er wel uit komen.
En dat lukt niet altijd meteen.
Daarom even een afleiding gezocht. Ik wil met deze set in ieder geval ook tijdens de workshops voorbeelden mee maken en het DT weekend.
De set

Merry Patterns

is echt een hele gave set, en gratis te krijgen bij een bestelling van €350.00, voor meer info zie het balkje met Merry Patterns in de sidebar. 

Ik heb de hertjes gestempeld en daarna gekleurd met aquapainter in de kleur old olive. 
Hertjes en kerst is voor mij een perfecte combi. 



Ik heb gewerkt aan de hand van de het onderstaande kleurenpalet. 
Deze kaart doet mee bij #GDP109, klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te  gaan. 


Ik maakte niet alleen de kaart aan de hand van een kleurenpalet, maar ook aan de hand van een schets. Deze zie je hieronder. Mijn kaart doet ook mee bij FMS309
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan .


Ik wens je nog een fijne zondag toe... 
















Product List

Reacties

  1. Mooi kaartje, gaaf achtergrondpapier heb je gemaakt en toffe lay-out!
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dit kerstkaartje ingrid, zo een leuk papier met die hertjes erop....TOP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet bij GDP deze week ;O)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Ingrid!! Ben benieuwd wat we gaan doen in ons weekendje.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje! De kleuren passen zo goed! Je maakt ook mij nieuwsgierig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The reindeer make the perfect holiday card! Glad you shared it at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love this stamped image and fresh color scheme. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a great way to show off this wonderful image. Fun use of the sketch and colors. So glad you joined us this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.