Reminder challenge Knutsels en Kadootjes

Stampin'Up! bestellen op 31 Oktober, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door. 
* De papieractie van Stampin'Up! geldt nog steeds, klik op de afbeelding in de sidebar en kijk welke papierpaketten, met de actie mee doen. 
* Verder heeft SU nieuwe Blends op de markt gebracht, met alcolhol, en deze blenden geweldig, meer info vindt je in de sidebar, te bestellen vanaf 1 november*

Hey hallo, 
Lekker aan het genieten van je vrije weekend? 
Vandaag ben ik er weer met de reminder van Knutsels en Kadootjes.
De challenge is; 

maak een borduur of slider kaart

nou kan ik je verklappen dat een borduurkaart, niet in mijn comfortzone ligt, 
maar mijn DT maatjes hebben zich er aan gewaagd. En daar heb ik  respect voor, ondanks dat het ook niet in hun comfortzone ligt, hebben zij zich er toch aan gewaagd. 
Ik maakte weer een leuke slidercard. 



Hieronder zie je wat ik allemaal gebruikt hebt. 
Kijk je mee? naar de inspiratie voorbeelden van mijn DT-maatjes. 

En doe vooral gezellig met ons mee. 
Dit is de prijs die je kan winnen...


Fijne zondag nog gewenst... 




Product List

Reacties

  1. Gave kaart !!!!!!!
    Tja , borduren....... niet echt voor mij !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Borduren is ook niet mijn ding Ingrid. Je kaart ziet er prachtig uit.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, wat een gave papiertjes! En je zou gewoon zelf mee kunnen doen bij de challenge van Sketch Saturday, gezien de lay-out! :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou ook niet voor borduren kiezen ;-) Gave kaart dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Best een leuke schudkaart geworden Ingrid mooi met de kleurtjes en
    de video van je sliderkaart vond ik ook best prachtig !!
    Fijne avond van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb me er ook niet aan gewaagd dat borduren maar gewoon op safe gespeeld! Je schudkaartje ziet er super leuk uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.