Felle kleurtjes

Stampin'Up! bestellen op 31 Oktober, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door. 
* De papieractie van Stampin'Up! geldt nog steeds, klik op de afbeelding in de sidebar en kijk welke papierpaketten, met de actie mee doen. 
* Verder heeft SU nieuwe Blends op de markt gebracht, met alcolhol, en deze blenden geweldig, meer info vindt je in de sidebar, te bestellen vanaf 1 november*

Hey hallo, 

Afgelopen week had ik een workshop, en daar konden de deelnemers aan de slag gaan met alle stempels en artikelen die ik in mijn bezit heb, en geloof me, dat is best veel. 
Nu is het natuurlijk heel moeilijk om daarin een keuze te maken. 
Maar men wilde in ieder geval aan de slag met daubers, en een achtergrond maken, met inkt. 
Ik heb meestal in mijn workshop ook veel kaarten staan in een standaard, en ik heb een boekenrekje met drie plankjes, wat meestal ook vol staat met allerlei voorbeelden, dat maakt het, als je geen keuze kan maken natuurlijk wel makkelijker. 
Ik was 's middags nog even aan de slag gegaan, met kaartjes in felle kleuren, met inkt bewerkt, met masks gewerkt, stempels die ik had liggen. 
En zo wat fel gekleurde kaartjes gemaakt. Gewoon voor de fun, en zo leuk om te doen. 






Mijn workshop deelnemers maakte de onderstaande kaartjes, die zie je in een slideshow. 


Ik vond het heel erg leuk om eens wat anders te maken, lekker kliederen. ..
Zondag ben ik weer terug, want dan is de reminder van Knutsels en Kadootjes. 
Fijn weekend alvast... 


Reacties

  1. Heel gave kaartjes, erg mooi en kleurrijk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes, mooie kleurtjes. En wat zullen de deelnemers van je workshop genoten hebben van al je stempels.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel anders dan we van je gewend zijn Ingrid, maar ik vind ze prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.