Daisy Flowers#4 en Liften

*Ivm actie World Card Making day van Stampin'Up, zal ik een extra bestelling de deur uit doen op 9 oktober, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door, en ik bestel het mee. 
Klik in de sidebar op de afbeeldingen om naar de actie World Card Making day te gaan, en naar de actie van het papier 4 halen 3 betalen!*

Hey hallo, 
Vandaag is dag vier al, dat de Daisy Delightfull Fower set in de spotlights staat. 
Een set die heel veelzijdig is. 
Deze keer heb ik hem gebruikt voor de kaart van de liftchallenge. 


Hieronder zie je de liftkaart. Het is de bedoeling dat je de ronde teksten terug laat komen. 
Dit kun je het beste doen met photopolymer stempels, deze kun je buigen. Ook moet je een niet te lange tekst pakken bij cirkels, want deze krijg je niet gebogen in een cirkel. Een kleinere tekst gaat prima. Je kan ook meerdere korte teksten pakken. Ik heb gekozen voor een tekst. It's Your Day, deze komt uit de set Big on Birthdays 


Deze kaart doet mee bij Liftchallenge #122 - klik op de bovenstaande kaart om naar het blog te gaan. 
Cornelie en Marjan, jullie hebben weer een leuke liftkaart uit gekozen. Hartelijk dank daarvoor!.
10 Oktober is de workshop, met de Daisy set, ik heb nog 1 plaats vrij. 
Dus als je zin en tijd hebt, ben je welkom. 





Product List

Reacties

  1. Super gedaan met de swirl! Mooie bloem en een gaaf kaartje! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie lift, leuk dat ook congrats gebogen staat en mooi de daisy in het paars. Je vorige kaart met het bloemenboeket is prachtig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lift! De kleur van de bloem vind ik ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooooo dat is jou prachtig gelukt Ingrid deze liftkaart...zo mooi gedaan met die tekst...dat gaat mij niet lukken deze keer

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je swirl is knap gelukt, daar is best wat geduld voor nodig. Gister is het me ook gelukt met een redelijk lange tekst...nog meer geduld ;-)
    Leuke lift, dank je wel weer voor het meedoen Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze zag ik al op FB passeren. Heel mooi vind ik hem!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.