Daisy flowers#3

*Ivm actie World Card Making day van Stampin'Up, zal ik een extra bestelling de deur uit doen op 9 oktober, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door, en ik bestel het mee. 
Klik in de sidebar op de afbeeldingen om naar de actie World Card Making day te gaan, en naar de actie van het papier 4 halen 3 betalen!*

Hey hallo, 

Vandaag dag 3 ter voorbereiding van mijn workshop op 10 oktober a.s. 
Werken met de Daisy set is de opdracht, en het thema van de workshop. 
Bij de onderstaande kaart, ben ik aan de slag gegaan met het papier. Er zitten zo'n mooie bloemen in het papier, dat ik ze uit geknipt heb, en in de spotlight gezet, op de kaart. 


Hieronder zie je de schets waar ik mee werkte. 
De challenge is helaas afgelopen, maar ik vind de kaart heel mooi geworden. 
Dus om een idee te geven, plaats ik hem hier. 





Product List

Reacties

  1. Soms kan je alleen met het papier al zulke mooie dingen maken, daar is dit een heel goed voorbeeld van!

    Fijn weekend,
    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk zoals je de bloemetjes uit het papier gebruikt hebt. Mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan met de bloemen Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi CAS kaartje Ingrid..prachtige bloemen erop
    en ik heb nog een vraagje over de Stampin Trinmmer Ik heb gehoord dat het een ideaal apparaat is Maar zijn het inches of cm als afmeting aanduiding? Ik gebruik eigenlijk de scorpal, omdat ik dan ook de scorelijnen bij de hand heb ...maar heb al de 2e mat aan gort gesneden...Nu een gewone mat gekocht...maar moet dan telkens weer die scorpal bovenhalen...Ik ben benieuwd...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook al zo mooi! Heel toffe reeks!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.