Daisy Flower #6

* Stampin'Up! bestellen op 17 oktober, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door en ik bestel het voor je mee*
*Please use Google Translate, you can find it in the sidebar, thank you *

Hey hallo, vandaag dag zes, van de Daisy Flower.
Deze keer ben ik aan de slag gegaan met een kleurenpallet. En laat ik de bloem in het oranje zien. Ik heb eerst gestempeld met versamark, en daarna heb ik er clear embossingpoeder op gestrooid, en dat verhit. Zo krijg je dezelfde kleur patronen als het papier is.
Dit is heel mooi en komt op de foto niet helemaal goed over, maar de lijnen zijn glimmend.
Ook de achtergrond is als basis Crumb Cake, en daar heb ik gewerkt met witte embossing poeder.



Deze kaart doet mee bij CTD463 - klik op de afbeelding om naar het blog te gaan. 



Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren, morgen is de laatste dag, dat ik de voorbeelden laat zien met de Daisy set, en dan weer helemaal wat anders.
Zie ik je morgen ?




Product List

Reacties

  1. Prachtige kaart, mooie achtergrond en de bloem springt eruit. Ook in het wit is hij mooi, leuk om te zien wat verschillende kleuren voor resultaat geven.
    Succes met de workshop
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die oranje bloem! Goed idee om met clear te embossen, geeft aan gaaf effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer zo'n mooie bloemenkaart. Deze kleuren zijn super!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is a beautiful birthday card! I really love the embossed background! Thanks so much for joining us at the Color Throwdown this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje! Ook de embossing is prachtig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Ingrid..wat een geweldig mooie achtergrond met die heat-embossing..
    en die leuke bloenm is echt de blikvanger...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.