Babykaartje reminder Knutsels & Kadootjes.

*Stampin'Up bestellen 3 oktober*
Voor de maand oktober zijn er allerlei acties, waaronder korting op stempels, klik in de sidebar bovenaan op de afbeeldingen. World Card Making day korting, en korting op papier*

Hey hallo, 
Welkom op deze zondagochtend. 
Ik moest vanmorgen al heel vroeg uit de veren, want om 8.00 uur was de start van een wandeltocht waar ik aan mee doe, door een mooi bos en natuurgebied hier in de buurt, dan kan ik meteen weer wat kilometers trainen. Deze tocht is 21 km, dus we zijn nog wel even aan het lopen. 

Het kaartje van vandaag is een babykaartje, want dat is het thema van de challenge bij Knutsels en Kadootjes. Maar je mag geen blauw of rose gebruiken. 
Ik ben aan de slag gegaan, met dieren uit het wild, en heb er een beetje een bosachtig gebied van gemaakt, dus deze kleur rose of blauw ook niet gebruikt. 
De dieren heb ik gekleurd met aquapainters. Er zit een hele handige stans bij de set, waar je de dieren netjes mee uit kan snijden. Het mooie is dat je van de dieren ook hele leuke labels kan maken. 
Kijk maar eens bij de product info hieronder. 



Klik hier! om naar het blog van Knutsels en Kadootjes te gaan, en laat je inspireren door mijn DT-maatjes, en de voorbeelden die zij hebben gemaakt. 
En doe gezellig met ons mee. 

Ik wens je een fijne zondag toe, geniet van je vrije weekend... 





Product List

Reacties

  1. Heel lief dit babykaartje Ingrid...weer zo mooi gestempeld...

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke stoere babykaart Ingrid. Ik vind die letters erg gaaf in combinatie met de diertjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, een babykaartje in jungle stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is een schatje! Ook je herfstkaartje is een bjoetie. Supertof gedaan!
    Ik hoop dat je heerlijk hebt gewandeld...het weer was er wel naar, hier tenminste.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk wandelweer was het vandaag Ingrid. Ik heb een begin gemaakt met het behangen van Sem zijn slaapkamer...
    Je kaartje is super leuk

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.