Voorbeeld kaartjes workshop

*Stampin'Up! bestellen 24 september, geef je bestelling voor 10.00 uur door* 
* Please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog*

Gisteren liet ik jullie al wat voorbeelden zien van de workshop die ik vandaag ga geven. 
Hebben jullie dit gemist ? Scroll even naar beneden. 
Vandaag dus nog een kaartje. Ik heb een mal gemaakt van de Daisy Flowers.. 
Daar heb ik met een soort daubers en inkt een achtergrond papiertje mee gemaakt.. 
De mooie grote zwarte letters, maken het af.... 



Ik heb het kaartje geCASed van Allison Okamitsu. 
En doe met dit kaartje mee bij GDP#104. 
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan... 


Wil je graag een keer een workshop bij wonen. In het tabblad workshops vindt je meer info..
Workshops op locatie zijn al te boeken vanaf 4 personen. 



Product List

Reacties

  1. Gaaf kaartje, Ingrid! Mooi die gekleurde bloemen op de achtergrond en dan die grote zwarte letters erop. Vellum staat ook goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kaartje Ingrid, leuke bloemen in herfstkleurtjes en die grote zwarte letters komen er prachtig bij uit...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje!
    Die mooie, grote letters maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een gave kaart. Die bloemen en de grote HI! Echt super.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.