Voorbeeld kaartjes workshop..

*Stampin'Up! bestellen op 24 september, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur door*

Op mijn Facebook en Instragram liet ik al voorbeelden zien, van de workshop die ik woensdag ga geven. Het thema is; werken met de embossingfolder, embossingpasta... Ik laat hieronder nog twee foto's zien, genomen met mijn telefoon, van Facebook. 
We gaan ook werken met een brayer. Een brayer is een soort verfroller, en daar breng je de inkt mee op het papier, je rolt hem als het ware op het papier. Je begint met een lichte kleur, en zo werk je steeds naar donker toe. Zoals je op de tweede foto ziet, heb ik een strookje van deze kleur gebruikt aan de zijkant van het kaatje. 
Ik sneed ook nog een tekst uit het velletje wat ik kleurde met de brayer. Dat zie je op dat stippeltjes kaartje.. En hieronder zie je wat ik nog meer maakte. Ook gebruikte ik een embossingfolder. 



Het is mijn eerste workshop weer naar de zomerpeiode, en ik heb er weer heel veel zin in... 
Het rekje kocht ik van de zomer, en ik zet daar dus mijn kaartjes op die als voorbeeld dienen voor de workshop... 



Heb je zin om een keer aan mijn workshop tafel aan te schuiven, neem gerust even contact met me op. Ik geef ook al workshop in een groepje van vier personen..


Product List

Reacties

  1. Wat een toffe workshop, heel gaaf kaartje! En wat staan je kaarten prachtig in je rekje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal vast weer een leuke workshop zijn!
    Echt tof. Je inspiratierekje!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier met de workshops, je voorbeelden zijn mooi geworden. Mooi rekje om alles neer te zetten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woooow Ingrid wat een schitterende voorbeeld kaartjes heb je gemaakt voor je workshops...een leuke variatie allemaal
    succes ermee!!!

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaartjes Ingrid, en wat een leuk rekje waar je ze mooi op kan presenteren. Veel plezier morgen bij de opening van je workshop seizoen.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.