*Stampin'Up! bestellen op 10 september om 22.00, je mag je bestelling voor deze tijd doorgeven*

Hey hallo,
Een mooie zondag ochtend gewenst.
Zijn jullie lekker aan het genieten van een vrij weekend ?
Ik ben hard aan het werk..
Er zijn toch nog verschillende collega's op vakantie, dus dat is toch extra werken..
Ik was van de week eens even op de kalender aan het kijken en in September zijn er verschillende jarige..Dus tijd om een verjaardagskaartje te maken..

Ik kocht op de beurs van die stansjes waar je zo'n leuk gebogen randje mee kan maken op je kaart.
Ik ging met het papier aan de slag van Just Add Color, wat je zelf kan kleuren.. Maar ik liet het gewoon zo, de tekeningen vind ik zo leuk.


Ik draaide congrats uit het fellere papier Lemon Lime twist. Wat een fris geheel geeft. 
Ik was weer tevreden over mijn kaartje, 
ik ben benieuwd wat jij er van vindt..
Fijne zondag gewenst. 


Product List

Reacties

  1. Prachtig kaartje, met al die blaadjes!
    Ik heb je een berichtje via messenger gestuurd!
    Superleuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, leuk juist om het niet in te kleuren!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg gaaf dat zwart wit, een superkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een prachtig effect geven, dat zwart wit met dat groen. Je foto is niet helemaal scherp, zie jij dat ook?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.