Nederlandse teksten - voor elke gelegenheid

* Stampin'Up! bestellen zondagavond 10 september, geef je bestelling voor 22.00 uur door, en ik bestel het voor je mee*

Stampin'Up! heeft in de AC hele mooie nieuwe Nederlandse sets uit gebracht. 
Ik ging er mee aan de slag. Je zag al eerder op mijn blog deze set voorbij komen, maar dan voor babykaartjes. 
Ik maakte twee verjaardagskaartjes.... 



Een hele leuke set, die heel veelzijdig is. Wat ik er verder nog meer mee heb gemaakt voor de workshop zie je binnenkort weer. 

Op 25 september hou ik daar een workshop mee, werken met de Nederlandse Stempels van SU. 
Er is nog plaats in mijn hobbyruimte, dus als je zin en tijd hebt, ben je van harte welkom. 
 Ik wens je een fijn weekend toe. 
Morgen ben ik er weer.... 



Product List

Reacties

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.