Mannenkaart....

*Stampin'Up! bestellen 10 september, geef je bestelling voor 22.00 uur door en ik bestel het mee*
*Please use Google translate, you can find it in the sidebar on my blog*

Hey, hallo...

Daar ben ik weer met deze keer een mannenkaartje.
Paul kwam zondag met de vraag of ik nog een mannenkaartje had, want hij wou een collega een kaartje sturen voor de verjaardag.
Nee natuurlijk net geen meer op voorraad...
Dus maandag stond deze al op mijn to-do list, tot het thema van de challenge van GDP voorbij kwam, en dit is maak een mannenkaart. 
Kwam dat even goed uit..


Ik ging met allerlei stampels aan de slag, leuk om te doen, het kaartje is al onderweg, dus misschien dit idee nog maar eens gebruiken... Wat vindt jij er van... 


Deze kaart doet mee bij GDP#103..
Klik op de afbeelding om naar het blog te gaan. 

Hieronder vindt je alle productinfo...
Ik wens je een fijne dag toe..
Heb je mijn blogbericht van Maandag gemist. 
Kijk hier! om het nog eens terug te lezen, en ding mee naar een leuke prijs..
Morgen ben ik er weer, met natuurlijk een kerstkaartje. 
Zie ik je dan? 


Product List

Reacties

  1. Wat een prachtige mannenkaart heb je gemaakt Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave, stoere mannenkaart, erg tof!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig deze mannenkaart met biertje! Al vind ik als vrouw een biertje op zijn tijd ook heel lekker, zeker als het warm is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuke mannenkaart Ingrid, ik heb ook al heel wat kaartjes gemaakt met het biertje in de hoofdrol!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoere mannenkaart! Bier erop is altijd goed voor de mannen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.