Koffie of thee?

*Stampin'Up! bestellen op 5 september 10.00 of 10 september 22.00 uur*
* Geef je bestelling voor die tijd door, en ik bestel het mee*

Zoals sommige van jullie misschien wel weten ben ik een echte koffie leut.
Ik ben dan ook helemaal gek van de set Coffee Cafe, deze is me helemaal op het lijf geschreven.
Nu is er in de nieuwe catalogus, ook een set uit gekomen met koffie, maar dan in herfst en kerstsfeer, maar samen te gebruiken met thinlits die bij Coffee Cafe horen. Zo leuk!
Het onderstaande kaartje heb ik gemaakt.. In herfstsfeer... 



Ik was vorige week met mijn dochter Lieke bij de Markthallen in Rotterdam, en daar zag ik zakjes koffie en thee liggen, allemaal fair trade.. Ik kocht twee zakjes koffie en een zakje thee, en een Tony chocolade.. Ik ga daar een pakketje mee maken, en dat ga ik versturen naar iemand die een leuke reactie hier onder achter laat. 

Met wie wil jij nou een kopje koffie of thee drinken?


Deze actie is ook op mijn Facebook en Instagram account.. 
Ik kijk uit naar jullie reacties...
Zondag 10 september maak ik bekend wie er gewonnen heeft....

Product List

Reacties

  1. Wat een leuk kaartje! Ik houd van die herfstkleurtjes en mijn jongste is dol op Latte Pumpkin Spice van de Starbucks... Een must-have dus deze set voor mij. Ook leuk voor kerstkaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk, Ingrid! Die set ga ik misschien toch maar bestellen...
    Ik zou heel graag een kopje thee (en zij koffie) drinken met mijn lieve zus. En dat kan bijna weer, eimd van de week komt ze met verlof (ze werkt op een cruiseschip en ik mis haar toch wel heel erg...zeker sinds onze lieve mama begin dit jaar overleden is...) binnenkort dus lekker thee- en koffieleuten samen!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van koffie, althans als het lekkere lattes zijn én ik hou van thee. Hangt helemaal af van waar ik ben en het moment van de dag. Deze stempelset heeft van allebei een beetje, echt leuk. Jouw kaartje met pumkin spice latte en pompoenen is superleuk! Met wie wil ik nou graag van een lekker bakkie genieten? Natuurlijk met Mariken! Zij is niet alleen mijn BFF, maar ook mijn BFTDLW (Best Friend To Drink Lattes With)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk Ellen dat je samen met Mariken je latte's drinkt en wilt drinken. Bedankt voor je reactie. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, al raak je geen koffie aan mij kwijt: ik ben een echte theemuts! Vooral de natuurlijke theesoorten (geen Pickwick en al helemaal geen Lipton!), muntthee en rooibos vindt ik erg lekker en ik heb dan ook verschillende soorten gekocht toen ik bij de markthallen was. Aangezien ik al meerdere keren iets bij je gewonnen heb, gun ik deze prijs aan iemand anders! Alhoewel..er zit wel een Tony's bij ;-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk Ingrid!! Dat je deze moet hebben snap ik heel goed, als ook al zo'n echte koffieleut! En de lijst met wie ik graag koffie zou drinken is erg lang. Maar waar ik zo van geniet is eind van de middag een mok koffie met Tieme te doen. Als enig nog thuiswonende geniet hij er ook zo van...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi deze herfstkaart Ingrid...weer hele leuke materiaaltjes ervoor gebruikt...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gecombineerd. Je krijgt gelijk zin in koffie. Ik zou heel graag met jou, Hermien, Nelly, Antoinette en GerJanne koffie drinken. En ik ben blij dat dat niet zo lang meer duurt ;-)
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.