Kerstkaart week 37

Hey hallo, 
Het is al weer donderdag en dan is het weer kersttijd op mijn blog. 
Vandaag heb ik voor jullie een kaartje vol met foute kersttruien. Vorig jaar was het volgens mij een echte hit om een foute kersttrui te hebben... De een nog bonter dan de ander. 
Nou ben ik niet zo van heel bont, dus ik heb het een beetje subtiel gehouden. 
Ik heb alles in blauw groen tinten gehouden, maar ook nog heel veel wit.. 
Aan de zijkant zie je een strook papier die geembost is met de kable knit embossing folder. 
Ik vond het wel heel toepasselijk..


Ik ben benieuwd wat jij er van vindt. ??
Ben jij een foute trui drager? 
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog van 52 WTC te gaan. 


En laat je inspireren met voorbeelden van mijn team maatjes....
Fijne donderdag gewenst, en leuk dat je hier was.... 




Product List

Reacties

  1. Mij zal je met zo'n trui niet zien, maar wel schitterend op je kaart, en die kabels horen er idd echt wel bij!
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk afgewerkt met die rand met breistrook! Groetjes, en fijne donderdag! Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig deze foute kersttruien kaart!!
    Super die leuke embossing rand erbij.
    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo gaaf deze winterse kaart Ingrid..inderdaad leuk gestempeld die 'foute'winterse truien...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel heel erg leuk voor een kerstkaartje Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk dit kerstkaartje met de "foute truien".
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Foute kersttruien zijn volgens mij hartstikke hip! Gaaf kaartje, weer eens iets anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die foute kersttruien! En deze embossingfolder past er inderdaad perfect bij... slim!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ingrid,
    Je foute kersttruien zijn geweldig, ik vind de kleurtjes die hebt gebruikt niet zo fout, erg gezellig juist!
    Leuke combinatie met de brei-embossingfolder.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind hem heel leuk Ingrid! Leuk met die rand erbij!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg gaaf die truien-kaart Ingrid. Mijn dochters hebben er allebei wel een, zelfs met verlichting erin...LOL
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke kaart, mooi die "gebreide" rand en wat een leuke truien heb je gemaakt. Maar nee, zelf er in rond lopen zie ik mezelf niet doen. Mooi is je kaart met de grote zwarte letters en de kleurige bloemen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou zo graag een foute trui willen, helaas nog niet gevonden (een goeie foute)
    Jouw kaartje is heel leuk, mooie embossing rand.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.