Herfstkaartje #2

*Stampin'Up bestellen 3 oktober*
Voor de maand oktober zijn er allerlei acties, waaronder korting op stempels, klik in de sidebar bovenaan op de afbeeldingen. World Card Making day korting, en korting op papier*

Please use Google Translate, you can find it in the sidebar, on my blog

Hey hallo, 
omdat het het seizoen is van de herfst, vandaag weer een kaartje op mijn blog wat helemaal in het teken staat van de mooie herfsttinten. 
Ik maakte het kaartje aan de hand van een schets. 
Ook het hout papier vindt ik helemaal bij de herfst passen. 
Vindt jij ook niet? 



Hieronder zie je de schets, 

Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van GDP. 
Deze kaart doet mee aan challenge GDP#106


Ik wens je een fijne dag toe, en alvast een heerlijk weekend gewenst. 
Zondag ben ik er weer met een reminder kaartje voor Knutsels en Kadootjes. 
Zie ik je dan? 



Product List

Reacties

  1. Wat een sfeervolle kaart! De spettertjes staan leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig herfstkaartje heb je met die leuke stansjes en stempeltjes gemaakt Ingrid

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Ingrid! Leuk die stoel...
    Mooie uitwerking van de sketch ook. En gaan de workshops goed?
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi herfstig kaartje! Leuk dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.