Gefeliciteerd...

*Stampin'Up! bestellen 3 oktober, geef je bestelling die dag voor 10.00 uur
 door en ik bestel het mee*

Hey hallo, 
 Ik laat jullie vandaag weer een kaartje zien met Nederlandse teksten. 
Afgelopen week liet ik al regelmatig een kaartje zien, voor de workshop van morgen, 
en ik ben nog niet klaar met voorbeelden maken. 
Dus staat er vandaag weer eentje hier te pronken. 
Van deze Nederlandse set, voor iedere gelegenheid, zijn de tabjes zo leuk. 
Er zit een bijpassende punch bij waar je die tabjes mee kan maken.. 
En dan kan je er allerlei teksten en afbeelding op maken. 
Ook de halve rondjes die als achtergrond gestempeld heb, zie je in de set terug. 
Deze kleuren zijn een beetje mannelijk, maar je kan ook voor mee vrouwelijke kleuren kiezen natuurlijk. 



Ook dit kaartje zal te zien zijn op de workshop van morgen. 
Heb je zin en tijd, dan ben je nog welkom morgenavond. 
Fijne zondag gewenst. 



Product List

Reacties

  1. Heel leuk kaartje heb je gemaakt. Mooie kleuren!! Ik ga van de week kijken voor een bestellinkje en zal het mailen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.