Faux Metal embossing technique....


*Stampin'Up! bestellen op 19 September, laat die dag voor 10.00 je bestelling in de mailbox vallen en ik bestel het voor je mee* 

Hey hallo, heerlijk al vrijdag, bijna weekend. 
Ik had zo gehoopt op een paar dagen zonder regen, maar helaas...
Morgen ga ik de Dam tot Dam wandeling lopen in Amsterdam, en als het dan de hele dag regent is dat wat minder leuk, dan als het zonnetje schijnt en het droog is. De sfeer buiten is zo leuk daar. 
We gaan het beleven...

Afgelopen week bracht Stampin'Up! een video uit, met een embossing technique waar ik nog nooit van had gehoord...Faux metal embossing technique, nieuwsgierig als ik ben, ben ik gaan zitten in mijn hobbyruimte heb de video bekeken en meteen de techniek toe gepast. 
Een hele mooie techniek en ook met een mooi resultaat, maar het kost je zeker wat embossingpoeder kan ik je zeggen. 


Ik bekijk vaker filmpjes waarin technieken behandeld worden. Gewoon omdat ik het interessant vindt. Kijk jij wel eens techniek filmpjes? 
Stampin'Up! brengt vaker filmpjes op de markt waarin technieken aan bod komen. 
Als je het leuk vindt, kan ik het vaker naar voren laten komen in mijn blog. 


Ik heb vrijwel dezelfde techniek en producten gebruikt als in het onderstaande filmpje. 
Gewoon omdat dat het makkelijkste werkt, als je net begint met deze techniek. 
Ik ben benieuwd wat je er van vindt. 
Ik wens je alvast een fijn weekend toe, en zondag ben ik er weer. 
Veel plezier met het filmpje.. 



Hieronder zie je nog foto's van de workshop die ik woensdag heb gegeven. 
Vindt je het leuk eens aan te schuiven op 25 september geef ik weer een workshop 
Nederlandse teksten. 



Product List

Reacties

  1. Als ik tijd heb, ga ik het filmpje eens goed bekijken. Nieuwe technieken zijn altijd leuk en filmpjes lekker duidelijk. Je kaartje is mooi. Veel plezier en succes morgen. Ik duim voor een Amsterdams zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zijn deze kaartjes Ingrid, hele leuke nieuwe techniek heb je daarvoor gebruikt...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk om filmpjes te kijken en wat een leuke techniek Ingrid en
    lijkt me leuk om te proberen!!! Jij hebt de techniek mooi gedaan op je kaartje!!!
    Ook je workshop ziet er gezellig uit!
    Ik hoop dat het morgen droog is voor alle lopers, daar heb je wel even voor getraind denk ik?! Veel succes Ingrid!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, ik zag op FB dat je de Dam tot Dam loop hebt volbracht. Je kaartjes zijn prachtig, ik heb het filmpje ook even gekeken, altijd interessant om iet nieuws te zien.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.