CASE the Designers.....

*Stampin'Up! bestellen 22 augustus*
*Wil je eerder je spullen in huis? Neem contact me me op*
*Mijn workshop pagina is weer gedeeltelijke bij gewerkt, klik op het tabblad*


Please use Google Translate, you can find it in the Sidebar on my blog..

Daar ben ik weer met drie kaartjes vandaag. Nog dit weekend werken, en dan krijg ik vakantie. 
Het zal dan ook rustiger worden op mijn blog. 
Dinsdag ga ik twee dagen Pieterpad lopen met mijn vriendin. 
En daarna gaan Paul en Ik twee dagen richting Zeeland...
Ik neem nooit knutselspullen mee op vakantie...
Heerlijk andere dingen doen, zoals een boek lezen..

Ik kreeg van een collega de vraag of ik nog twee kaartjes kon maken voor haar. 
Dus die moest ik nog even maken, omdat ik haar niet meer zie ivm vakantie...
Bij Global Design Project hebben ze een leuke uitdaging omdat ze de 100 ste challenge hebben. 
Hebben de designers kaartjes gemaakt en die mag je CAS-en. 
(Copy and Share everything)

Het eerste kaartje heb ik gemaakt met de het papier uit de nieuwe catalogus Painted Autumn DSP
Heel mooi papier met de zonnebloemen, er bestaat ook stempelset van. 
Ik hou van zonnebloemen, had ze in mijn bruidsboeket, dus toen ik deze set zag heb ik hem ook meteen besteld...
Ik heb de bloemen uit het papier geknipt.. 


Van vellum heb ik op de achtergrond een paar takjes uit geponst, met de bijbehorende punch Leaf Punch

Ik heb de onderstaande kaart gecased van Michelle Last
Ik heb ook de zonnebloemen gebruikt... 


Ik case de nog een kaartje. 
Hier werkte ik met inkt - en de kleuren Berry Burst - Lemon Lime Twist - Pool Party. 
Ik maakte watercolor papier nat, deed wat inkt op een sheet, en besproeide dit ook met water. 
Dan dep je het papier op de sheet, en maakt het papier droog met een heattool. als dit droog is dompel je het weer een keer op de sheet, en zo herhaal je dit. 
De cirkel is geembost met koperen embossingpoeder en is uit de set Cheer to the Year. Ook congrats is geembost met koperen embossingpoeder. 
Er komt nog een randje koper onderuit het watercolor papier. 
Net zoals op het voorbeeld. Ook sneed ik uit vellum een takje en een bloemtje. 
En met wat dotjes maakte ik het af. 




Het onderstaande voorbeeld is van Jessica Williams
ik heb ook met watercoloring gewerkt, en ook een krans geembost met koperen embossingpoeder. 
Ook hield ik de schets aan. 


De zoon van vrienden van ons, heeft afgelopen dinsdag te horen gekregen dat hij alsnog geslaagd is voor zijn VWO- diploma, hij kon zijn punten ophalen en zo genoeg compensatiepunten krijgen om te slagen, via de FAVO...Gelukkig...dan kan hij nu naar Nijmegen om te gaan studeren, maar ik moest daar ook even snel een kaartje voor maken. 


Dit gedaan met de Large Letters Framelits, het woord YES uitgestanst, en daarna nog een keer met het papier Lemon Lime Twist, zo ziet het eruit alsof de letters omhoog komen. 
De driehoekjes en rondjes zijn van Happy Celebrations..



Ik heb de kaart gemaakt aan de hand van het bovenstaande idee van Tanja Kolar. 
Ik heb dezelfde letters gebruikt als op haar kaart. 


Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan. 



Ik wens jullie een heel fijn weekend toe, ik ga nog een paar nachtjes werken, en dan ook lekker vakantie vieren....


Reacties

  1. Laat ik nou gedacht hebben dat je na die maand vakantie ( was het niet eind mei, begin juni dat die begon) het voor de zomer gehad had, maar jij kunt gewoon nog een keer vakantie nemen?? Wat een bofferd ben je! Dat zit er bij ons niet in, in de zomermaanden.
    Ga er lekker van genieten! En je kaarten zijn weer helemaal geweldig. Die watercolourkaarten zijn schitterend!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat waren levensfase uren GerJanne, iets extra's wat je een keer in de vijf jaar kan doen, nu heb ik twee weken vakantie uren en daarna nog veel uren over maar niets meer gepland...geniet nog van je vakantie...

      Verwijderen
  2. Wow......wat heb je een prachtige serie kaartjes gemaakt Ingrid....de een nog mooier dan de ander....heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes heb je gemaakt met de nieuwe set, dat geknoei met water moet ik toch ook eens doen, geeft een prachtig resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooie kaarten weer Ingrid. Dat watercolor-en wil ik ook wel eens proberen, echt tof!
    Fijn weekend en geniet van je vakantie!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Drie prachtige kaarten, mooi de zonnebloemen. Gaaf de watercolouring kaart en de kaart met de verhoogde letters is lekker stoer.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.