Zonnig kaartje.....

*In de maand Juli heeft Stampin'Up! hele gave acties, Klik hier! om te kijken wat dat inhoudt*
*Stampin'Up! bestellen op 25 juli, geef je bestelling voor 10.00 uur door*

*Please use Google translate. You can find the button in de sidebar*


Vandaag heb ik een zonnig kaartje voor jullie. 
Hier in het zuiden is de zon nog even heel ver te zoeken..
Het heeft hier heerlijk geregend, maar nu mag de zon wel komen...
Mijn was had ik buiten laten hangen vannacht, dus die is lekker nat geworden, en kan zo meteen weer de machine in.....

Ik heb een heerlijk relaxed weekend achter de rug, geen gekke dingen gedaan. Maar gewoon wat klusjes in huis, en wat kaartjes maken... 
Als DT-lid is het soms handig om wat vooruit te werken, en als dat lukt om dat te doen, ben je eigenlijk heer relaxed bezig.....Vaak lukt het beter om vooruit te werken, dan op het laatste moment nog dingen te moeten doen..omdat er een deadline aan vast zit... Heerlijk...
Wat deed jij het weekend ? 

Het onderstaande kaartje maakte ik voor iemand die nu even een periode vrij heeft, om vervolgens te beginnen aan een nieuwe baan... 



Ik maakte het met de set Colorful Seasons, met bijpassende dies...Een hele gave set, waar je vier seizoenen van het jaar plezier van hebt...
Van de onderstaande schets maakte ik het kaartje...


Dit kaartje doet mee bij.. CTS#230

Ik wens je hopelijk nog een zonnige maandag toe, en bedankt voor je bezoekje..
Hartelijke groet, Ingrid. 



Wil je ook graag online shoppen, voor €5,95 verzendkosten krijg je alles rechtstreeks thuis bezorgd..


Reacties

  1. Wat een prachtige kaart Ingrid. Ik vind de kleuren helemaal super! Ook je slinger is een beauty geworden.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel toffe uitwerking van de schets, mooi relaxkaartje!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje is dit Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren en gaaf die drie vlakken. Levert een leuke kaart op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Ingrid, en het zonnetje is toch nog gekomen...
    Ik heb dit weekend ook kaartjes gemaakt

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, I love this! Wonderful take on the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.