Kerstkaart week 27 - engeltjes..

*ik verkoop mijn retired produkten, voor meer info klik hier! *
*©Stampin'Up! bestellen 11 juli, bij iedere €60.00 ontvang je een coupon, deze kun je besteden in Augustus, en je ontvangt van mij een gratis inktpad naar keuze!*

Zo, het kerstkaartje van vandaag. Weet je nog de challenge die vorige week van start ging en die over Engelen ging ? Ik gebruikte vorige week papier van Tilda. Erg mooi papier, maar toch niet helemaal in mijn straatje. Ik liep al langer te denken om miss piggy te gebruiken, maar teammaatje Yvonne had daar vorige week ook een kaart mee gemaakt. 
Dus dacht ik dan komt hij volgende week aan de beurt...
Ik heb lekker zitten kliederen met Aquarelpapier en inkt van SU... 


Ik moet er zo om lachen, she believed she could...
Eigenlijk zou je zo een tekenfilmpje willen zien, dit is het moment dat ze gaat vliegen, maar wat gebeurd er het volgende moment??? ha ha....
Ik vind het zo lachwekkend...
Wil je nog meer leuke engelen zien, klik dan even op de afbeelding om naar het blog te gaan... 


Tot binnenkort weer...
Fijne dag, groetjes, Ingrid. 


Wist je dat je al heel makkelijk online kan shoppen ? 
Klik op de afbeelding, om rechtstreeks naar de shop te gaan...


Reacties

  1. Ik vind het echt een super schattige digi!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hahahaha, nu je het schrijft zie ik de volgende cartoon voor me. Met een smak op de grond. Ik denk dat dat gebeurt....
    Hij is echt zo gaaf! Leuk met die tekst erbij!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wwwooowww....grappige kerstkaart Ingrid hihi ,
    Heb je deze stempel ook in je shop te koop ??
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk, dit grappige vliegende varkentje.
    Hij kijkt er wel engelachtig bij.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuk stempeltje en een mooi kaartje heb je ervan gemaakt.Een heel apart engeltje en ze gelooft dat ze kan vliegen, ach waarom ook niet hé? Mooi gedaan, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat varkentje moet wel een sterk geloof hebben hihi, een hele leuke kaart met een aparte engel ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze heeft vast een hele boel Red Bull op....Hij is prachtig en de tekst doet het hem helemaal.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind het een superleuk kaartje Ingrid!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ja, ik zie al een tekenfilm voor mij, met een vliegend varkentje ! In de Kerstnacht is alles mogelijk hé ! Een heel leuke kaart, mooi gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jouw engeltje is geweldig! Mooie achtergrond ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd !!!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.