Kaart volgens schets - GDP#094


Hey, hallo, zijn jullie ook lekker van de dag aan het genieten ? 
Ik ben vanmorgen even wat boodschapjes gaan doen, maar ik vind het eigenlijk te warm. 
Ik kan niet lekker mijn ding doen, heb binnen al een tijdje achter de PC en de waaier op afstand, mijn werk zitten doen. 
Gisteravond zat ik lekker buiten te knutselen, en heb wat kaartjes gemaakt, die ik de komende dagen zal laten zien. Ik maakte het onderstaande kaartje voor een jarige. Ik heb twee kadootjes gekocht, en kwam bij Xenos dit leuke tasje en inpakpapier tegen. En daar moest ik een kaartje mee maken. De persoon in kwestie houdt van thee, het nieuwe papier van SU, waar je nog zelf moet kleuren.. Bevat hele mooi bladeren - theekopjes - huizen....Ik heb met de markers en met de potloden de cactus en het theekopje gekleurd... Daarna uit geknipt en op het witte vierkantje geplakt....
Ik heb ook nog een twine draadje, en een houten bloemetje toegevoegd. 

Bij GDP hebben ze deze week een hele leuke uitdaging. 
Maak een kaart aan de hand van een schets... 



Hier zie je wat ik heb gebruikt; 
Just Add Color Specialty DSP -Brushstrokes als achtergrond - de bladeren komen van de set met de flamingo Pop of Paradise - Nederlandse set Boeket vol Goede Wensen  ( tekst)- watercolor pencils en markers -  houten embelishments Touches of Nature Elements.



 Hieronder zie je de schets
Deze kaart doet mee bij GDP#094

Hieronder zie je de tasjes en het papier..
Is het niet gaaf? 



Je kan nu ook heel makkelijk online shoppen. Gebruik a.u.b. de hostesscode. 
Wel alleen met creditcard, maar voor €5.90 verzendkosten komt het meteen naar je toe. 
Klik op de afbeelding om naar de shop te gaan... 


Fijne avond, en morgen ben ik er gewoon weer, dan weer met een nieuwe challenge van Knutsels en Kadootjes, zie ik je dan? 


Reacties

  1. Prachtig kaartje Ingrid ...wat heb je die sketch leuk uitgewerkt

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart ! Tof gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.