Bloemetje voor je verjaardag ?


Gisteren heb ik het jullie al beloofd dat je de komende weken meer zal zien van de nieuwe artikelen uit de voorjaars en SAB folder....
Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met bloemen gemaakt met de set en de chique naam 

Avant Garden...

klinkt wel chique of niet....Moet jij ook niet meteen aan de stroming in de kunstwereld denken? ...



Ik maakte een one layercard...en gebruikte een mask om te stempelen...
Ook de tekst happy brithday wishes komt uit de set....
Wist je dat je met de one layercard ook mee kan doen bij;
Ik zag net dat daar nog niet zoveel deelnemers zijn, dus doe met ons mee zou ik zeggen. 
Bij one layercard moet je van stempelen houden...maar misschien is dat ook wel een uitdaging? 



Bij het andere kaartje wat ik met de set heb gemaakt ben ik ook lekker aan het stempelen geweest....
Had ik al gezegd dat je de set gratis kan bestellen tijdens de SAB periode, bij een bestelling van €60.00 kan je deze set gratis uitzoeken...
Vrijdag doe ik weer een bestelling de deur uit...
En wil je eerst kijken en proberen? Dat kan, kom dan naar mijn Make&Take op 12-13 januari om 19.30 uur in Herten...
(wil je wel even laten weten als je komt, zodat ik voor je, een stoel kan vrij houden)




Reacties

  1. Hele leuke kaarten Ingrid!
    Mooie kleuren.
    Ik heb mijn kaartje ook gelinked, en maak er ook nog 1 met stempels al vind ik het niet makkelijk.:)
    Groetjes en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stempelen kun jij heel goed! Je kaartjes zien er heel mooi uit! Allebei! En ben je nu uit de nachtdienst? Paar dagen vrij? Geniet ervan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaartjes brengen al een beetje de lente in huis.
    Ze zijn echt super leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk deze bloemen kaarten !!!!!
    Mooie stempels !

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Heel erg mooi je kaartje ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.