Nieuwe challenge.....

Dit is een gepland bericht...
Maar in ieder geval wens ik jullie een hele goede morgen, op deze eerste kerstdag...
Hopelijk hebben jullie vandaag ook nog even tijd om een kijkje te komen nemen in blogland..

Vandaag start een nieuwe challenge bij Knutsels & Kadootjes...

het thema gaat worden..

one layercard


Een one layercard is een kaart letterlijk met maar een laag. Meestal is dat de basiskaart en die bestempelen. Maar omdat ik altijd dik papier gebruik, als basis, en deze niet mooi stempelt, heb ik toch een tweede laag gebruikt, dit is het wat dunnere Whisper White papier en heel erg geschikt om mooi te stempelen... 

Bij het bovenstaande kaartje heb ik gestempeld met de set Botanical Blooms. 
Ik heb een mask gebruikt om de takjes en de kleine bloemetjes te stempelen, anders zouden ze door de grote bloem heen gestempeld worden, door een mask te gebruiken krijg je een diepte effect. 
De mooie grote stempel van Happy Birthday maakt het af.... 


Bij het bovenstaande kaartje heb ik gebruik gemaakt van de set Vertical Greetings
een leuke set met verticale teksten, en deze leuke boompjes zoals je op de kaart ziet...Ik had er in eerste instantie nog een doodle lijntje bij getekend met een dunne zwarte pen, maar dat was toch niet mooi...dus maar zo CAS gelaten.....
Hopelijk gaan jullie weer gezellig met ons mee doen....

Kijk mee naar wat mijn teammaatjes hebben gemaakt. 





Reacties

  1. Geniet van deze dagen !
    Leuke challenge !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Leuke opdracht. Van zo'n kaartjes hou ik wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pittige challenge, maar jij bent dubbel (letterlijk) en dwars geslaagd! Mooie kaartjes zijn het geworden.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.