kerstkaartje week 51

Vandaag heb ik voor jullie een kerstkaartje gemaakt in koperen tinten. 
Rudolph heb ik geembost met koperen embossingpoeder op Sahara Sand cardstock. 
Ook de achtergrond is koper en Noel is geembost op vellum ook weer in het koper...
Zelfs het sjaaltje van Rudolph is.....KOPER!...


Ik hoop dat ik jullie niet teveel heb bestookt met koper, maar ik vond het wel iets hebben...
Dit kaartje gaat weer in de bak voor volgend jaar...
Klik op de foto om naar ons blog te gaan...
Wat vindt je van het nieuwe logo, als je wilt, mag je dit mee nemen naar je blog en de sidebar plaatsen, met een link naar ons blog... 



Wil ik jullie nog hele fijne dag toewensen, met alle geliefden en naasten om jullie heen, maak er een paar mooie dagen van...




Reacties

  1. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooie kerstkaart Ingrid!
    Dankjewel voor je kerstkaartje dat ik gisteren ontvangen heb.
    Fijne kerstdagen
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah...koper schijnt helemaal in te zijn! Prachtige kaart en het logo dat je ontworpen hebt: top!
    Ik heb het oude vervangen voor deze..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig en het koper verveelt me niks hoor.
    Ik vind je eigen logo helemaal super!
    Jullie ook hele fijne dagen! Maar eerst zien we elkaar zondag nog in Blogland. Daarna neem ik een weekje vakantie :-)
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig met deze rendierkop! Staat ook heel mooi in combinatie met het koper. Zelf een sjaaltje dat matcht, superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Ingrid....en het nieuw logo is heel mooi!
    Groetjes en hele fijne feestdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig dit kerstkaartje Ingrid...zooo leuk met dat koperkleurtje komt lekker warm over...leuke rendierkop erop ook...
    Heel erg bedankt voor je schitterend kerstkaartje, en lieve wensen...die staat hier mooi te pronkentussen de andere
    Ook voor jou en je dierbare hele fijne feestdagen
    groetjes Rosina
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje. Ik heb het logo al vervangen. En de laatste 2 weken kwamen er heel onverwachts veel kerstkaarten uit mijn handen. Alvast voor 2017 en om te plaatsen bij 52 WTC. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een leuke kaart Ingrid! Ik heb het logo direct vervange voor het nieuwe, gave exemplaar. G. Syl(via)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje met al die koperkleuren!
    Volgend jaar ga ik proberen het hele jaar mee te doen met 52WTC; het nieuwe logo heb ik al op mijn blog gezet.
    Voor jou en je dierbaren gezellige dagen gewenst!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ingrid,
    niets teveel koper hoor Ingrid, je maakt altijd hele mooie voorbeelden met de prachtige SU spullen, ik zie altijd wat voor moois je maakt, maar onmogelijk om bij zoveel volgers allemaal te reageren, maar zo af en toe is ook fijn! Jullie nieuwe logo is heel erg leuk en staat op mijn bloggie hoor! Ik wens je hele fijne kerstdagen en een heel mooi Nieuwjaar!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.