kerstkaartje week 50


Nog twee weken te gaan en dan zitten we in week 52 met onze kerstkaartjes. 
Het is dan al kerst geweest...maar toch gaan we gewoon door met kerstkaartjes maken. 
Als je zin hebt doe je gewoon een keertje met ons mee. 
Kijk hier! om naar ons blog te gaan..En kijk mee, wat voor moois mijn teammaatjes vandaag weer gemaakt hebben voor jullie. 
Ik maakte het onderstaande kaartje... 


De krans is gestempeld met Pool Party met de set Hang Your Stocking (de sokken set)
daar zitten hulstblaadjes in..De dennenappeltjes zie je nu in grijstinten samen met de takjes...
Geeft weer een ander effect. Merry is uit zilverpapier gestanst. 
Ook het volgend jaar gaan we weer gewoon door met ons blog. En het plaatsen van kerstkaartjes..
We hebben het tenslotte veel te leuk samen, en vinden het iedere keer ook weer leuk om kerstkaartjes te maken. De sets die ik nu heb aangeschaft, gaan even in een doos naar de zolder, waar ik ze iedere week vandaan ga halen om een kerstkaartje te maken. 
Ik kan er nog geen afscheid van nemen... En moet toch plaats maken in mijn hobbyruimte voor de nieuwe stempels uit de voorjaarscatalogus...
Ik wens jullie een fijne donderdag toe... 


Reacties

  1. Dit vind ik mooi! Geweldig die krans met rode besjes, takjes erbij, tekst... top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er weer mooi uit Ingrid.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi dit kerstkaartje ingrid...heel leuk gestempeld ..en die tekststans komt er prachtig bij...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje ziet er weer geweldig uit Ingrid

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alweer een prachtige serie met kerstkaarten heb je gemaakt. Ook wel weer leuk om ruimte te maken voor nieuwe stempels en gelukkig blijven de oude in de buurt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.