Kerstkaart week 49

Week 49 al weer!
Wat gaat de tijd snel. Hebben jullie je kerstkaartjes al geschreven? 
Of misschien heb je nog kerststress en moet je nog snel een serie kaartjes maken...
Ik kom vandaag weer met een kerstkaartje wat ik van de week heb gemaakt, samen met een andere serie kaartjes. Ook allemaal kerstkaartjes. 
Dit kaartje maakte ik met de set Hang Your Stocking. 
Een set met hele leuke kerstsokken. 
Ik hou er wel van. kerstsokken.....
Ik maakte ze in bruik en grijs tinten..... 


Kijk je even mee bij 52 WTC wat mijn teammaatjes 
hebben gemaakt? Misschien vindt je nog wat inspiratie..
Ik wens je een fijn donderdag toe.....

Reacties

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.