Kerstkaart week 48 - lopende challenge



*Stampin'Up bestellen - vandaag om 15.00 uur - 8 december - 15 december om 10.00 uur*
* Stampin'Up! bestellen voor België - geen probleem ik woon vlakbij Belgisch Limburg*
* Wil je graag de nieuwe catalogus ontvangen, laat het me weten*

Hallo bloggers,

Welkom bij een nieuw (uiterlijk) van mijn blog...
Ik was even toe aan wat nieuws op mijn blog, ik hou zo wit-grijs-ecru...
Rust......dus mijn keuze was snel gemaakt toen ik deze template zag.
Ik ben er heel blij mee, ik weet niet wat jullie er van vinden?
Ik was net aan het denken dat het nu vier jaar geleden is dat ik met bloggen begon.
Dit was mijn eerste blogpost.. en wat is dat leuk om het weer eens terug te zien.
Was het vier jaar geleden nog voornamelijk bloggen, tegenwoordig is er zoveel bij gekomen waar je je kaartjes allemaal kunt posten, dat de tijd om te bloggen wel af is genomen.
Ik vind het nog steeds wel het allerleukste om te doen, bloggen....

Dan gaan we nu beginnen met de kerstkaartjes van vandaag.
Ik zag een leuk cadeau schuifkaartje voorbij komen bij Cornelie  zij maakte het in traditionele kleuren, en ook voor de kerst, maar je kan er ook een verjaardagskaartje van maken.




ik maakte het kaartje met Pop of Pink DSP gewoon papier, met zelfs een rose achterkant...Maar die zie je hier niet..Ik gebruikte het zwart, en de goud accenten. 


Ik versierde het kaartje met lint en labels en het dennenappeltje mocht niet ontbreken. 


De bovenkant van de kaart schuif je eruit...


Zo kun je er heel leuk geld in doen, en kado kaartje en zelfs nog een persoonlijke tekst erbij schrijven. 
Geweldig leuk voor de kerst. 

Wil je deze ook nog maken voor bij jouw onder de kerstboom. 
Op vrijdag 9 december geef ik om 19.30 uur een workshop waar je deze kado kaartjes kan maken. 
Stuur me een mailtje als je wilt komen. 
We gaan aan de slag met zwart wit papier - goud - ik maak nog meer voorbeelen met ander kerstpapier. 
Ik gebruikte het onderstaande papier.
 

Kijk je mee bij 52 WTC wat er voor mooie voorbeelden zijn gemaakt, en doe gezellig mee..
Ik wens je een fijne dag toe.



Reacties

  1. Wat ziet dit er mooi en feestelijk uit! Die gouden dennenappel vind ik helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad heel feestelijk uit....prachtig Ingrid!
    En je blog straalt een en al rust uit....heerlijk!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor het nieuwe uiterlijk van je blog. Je kado-kaartje is in het echt nog mooier...
    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.